السبت، ١٤ يوليو ٢٠٠٧

لسا بنضحك

بسم الله الرحمن الرحيم


السلام عليكم


ازيكم


ايه ما وحشتكمش



انا كنت


عايزة اقول حاجة


البوست ده


انا عايزة


كل واحد

يقولي


موقف ظريف حصل له


من اول ما عمل المدونة


وبعدين


انا عا يزة اقول



البوست الجاي هيبقى جد خالص عشان تبقوا عارفين


والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته


بسمة صابر

هناك ٥ تعليقات:

بسمة يقول...

اهلين يا جماعة



انا عن نفسي لسا ما حصليش ولا موقف لان انا

لسا عاملة المدونة مستنية ردودكم

غير معرف يقول...

ماشي يا بسوم

موقف ظرريف حصل مش عارفة اجيبو منين

الكلام كلو جد عندي

مكنش فيه غير بوست واحد هوا اللي تهييس

و ده فرقع اوي

:D

احنا عايزين نسمعك انتي

و نشوف ارائك انتي

ابتدي بقى

momken يقول...

اظرف موقف حصلى بعد ما فتحت المدونه
نسيت الباسورد
اصل عندى يجى خمسين باس ورد ويوزر نيم

قعدت يابنتى اجرب
جبت ورقه وقلم والى ادخل بيه اكتبه
وبعدين الى بعده
الغريب انى خربتهم كلهم وبرضوا مدخلتش
كنت هكسر الكمبيوتر
وعمال اشتمه واقوله انه غبى الكمبيوتر طبعا مش انا
وقررت اطفى الجهاز وقرفت جدا
فى الاخر اكتشفت ان الجهاز متحول لغه عربيه
ومعلق
يعنى الى ظاهر حرفين
EN
لكن هو فى الحقيقه
AR
فضلت مش عارف اضحك ولا اعيط
اضحك على غبائى ولا اعيط من حظى ونرفزتى

تحياتى

cleopatra يقول...

اعتقد محصليش مومقف ظريف يعني لة علاقة بالمدونة


هي المدونة نفسها موقف ظريف .. علي الرغم من ان مواضيعها معتقدش ليها علاقه بالظرف

الفقيرة إلى الله أم البنات يقول...

اهلا يا ست البنات
اول موقف ظريف هو خاص بمنه أختك
ردت على بوست فى مدونتى وافتكرتها واحده اخت لى اسمها أم منه ودائما تكتب بإسم منة الله
وبالصدفه بقرأ فى احد المدونات وجدت منه تتحدث عن تحفيظ القرآن وام منه
لا اعرف انها تحفظ قرآن
و حبيبتى اكبر من منة اختك وهنا عرفت
ان هناك اثنان منة الله
ووجدت فى مدونة أختك هذا اللوجو الرائع لمدونتك فقررت اكتب عندك أولا"
أمك أم البنات