الأحد، ٨ يوليو ٢٠٠٧

طريق التعرف يا عم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اهلا وسهلا بيك يا فندم او يا فندمة
بصوا يا جماعة
في شرط للي عايز يدخل ويعلق
البلوج ده بتاع دحك
ولعب
بس مش معنى كده ان احنا يغيب عقلنا عن الجد اللي حوالينا
فانا من دلوقتي هنبدا الهزار
والدحك
وكمان في شرط كبير اوي
ان البلوج ده للشباب فقط
مش للعواجيز
واستودعكم الله في بوست جديد
طبعا كل اللي هيقرا هيفتكر ان البوست خلص
هع هع
طيب وعلى نياتك
ده لسه في رغي كتير اوي
انا عملت البلوج ده من الزهق
يعني عايزة اتعرف على ناس جداد
وبرجو من كل اللي يدخل يقول لصاحبه على البلوج بتاعي
وما تخيبوش املي
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

هناك ١٥ تعليقًا:

Marwa Friday يقول...

صباح الورد يا بسبوسة ..دائما انا اول المشجعين كده ..! طبعا يا بسمه فندمة (!)انا بتمنى لمدونتك التوفيق ولكي برضه النجاح في تحقيق الهدف منها ..ويارب يبارك لك ..نورتيني يا بسومة والله ..متشكرة كتييييير

كش ملك يقول...

اوبسسسسسسسس


اهلا اهلا بيكى فى عالم التدوين

ادة العيلة كلها هتكتب كدة

يلا ورينا اصل انا اتخنقت المدونات كلها شؤوم عوزك انتى تغيرى بقه

انا منتظر الجديد


سلام

اسكندراني اوي يقول...

الشباب شباب القلب

تامر حسين يقول...

اخيرا لقيت حد مش معقد
تمام تمام
مستنيكي في مدونتي واشوف دماغك في تعليقك
تحياتي حاتي باتي

محمد أسامة رسلان يقول...

الضحك كتير ما بيكونش متعارض مع الجد

يعني خلليها ضحك * الجَد

ربنا يوفقك وهنزورك إن شاء الله :)

بسمة يقول...

اهلين يا مروة


انتي عارفة

لما لقيتك


قلبي انشكح



يارب يبقى المدونة تعجب كل الناس

بسمة يقول...

اهلين يا محمد

ايه الاخبار




ايه

عادي


ممكن كل العيله بقى


بجد



هتكتب


ميرسي

على الاهتمام


بـــــــــاي

بسمة يقول...

اهلا بيك اسكندراني اوي



على فكرة انت داخل جد اوي


احنا ما اتفقناش على كده


ههههههههه


اكيد الشباب شباب القلب

عادي يعني


وميرسي ليك اخر مرة

بسمة يقول...

اهلين يا تامر


ايه الاخبار


ايه ده

هو كل المدونات جد ولا ايه


انا بدات اتعقد


وان شاء الله دماغي اللي انت مستنيها




هتنال اعجابك

بسمة يقول...

ميرسي
اوي



اكيد

طبعا هيكون في حدود الاحترام



وكمان انا مقتنعة با لمثل اللي بيقول:ـــ

كثرة الضحك تميت القلب

غير معرف يقول...

اهلا يا بسمه

بجد منوره

و انا ان شاء الله هتابع و ارد دايما

cleopatra يقول...

بسووووووم


انا فرحانة بيكي اوي


بجد


بجد


أحيييكي


ومبرووك المدونة .. ومبروك علينا دخولك عالم التدوين .. لعل وعسي لما ندخل هنا ننبسط

طبيب مسلم يقول...

ربنا يكرمك ويوفقك
عايزك تفرفشي التدوين

غير معرف يقول...

طيب ممكن يعنى بعد اذنك اكتب تعليق ... يعنى انا راجل عجوز شوية
كنا عايزين نشوف صورتك الحلوة .. ويعنى انتى ليه عايزة تحرمينا من الدخول على الدخول على المدونة بتاعتك ... احكي لكي موقف حصل يضحك .. كانت الساعة الثانية بعد منتصف الليل وكنت امشي فى شارع ليس به غيري ... وسمعت صوت خلفى ... وبد الصوت يقترب ... يقترب .... يقترب .. وفجأة امسك برقبتى ... والتفت بسرعة ... كان كيس نايلو.

ادم المصرى يقول...

مدونتك جميله جدا وباين التعبير فيها ودى اول زيرتى ليها وياريت اتشرف بى زيرتك فى مدونتى